Erik Brandt: Brug øjnene – glæden ved at se

Torsdag den 19. august klokken 19 vil billedhugger og fotograf Erik Brandt fortælle om og vise en collage over oplevelser og glæder ved at se – ved at bruge øjnene: På rejser- i skov – landskab – have – ting og andet.

Erik Brandt fortæller om hvordan det sete forvandles fra tegnet skitse til model og om sit værksted før og nu. I 2020 dyrkede Erik Brandt hør i haven og tog en række fotos, så vi får også historien om fotograferingen af hørren fra såning til høst.

Arrangementet starter klokken 19 og før eller efter foredraget er der mulighed for at se årets store temaudstilling med Anne Marie Egemose og Erik Brandt.

Det koster 60 kr. at deltage (gratis for medlemmer af Hørvævsmuseet) og adressen er Nårupvej 30, 5620 Glamsbjerg. Kaffe/te kan købes i museets café.

Del nyheden:

Se også disse nyheder: